S piškotki izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo. Z uporabo naših storitev se strinjate z uporabo piškotkov. V redu Piškotki, ki jih uporabljamo Kaj so piškotki?

Prejemanje e-računov

07.12.2014

E-račun je račun, ki ga izdajatelj izda prejemniku za opravljene storitve v elektronski obliki in popolnoma nadomešča klasično papirnato obliko računa. Njegove prednosti so v enostavnosti prejemanja in plačevanja e-računov, v preglednosti vodenja in arhiviranja e-računov in prijaznosti do uporabnika (vse na enem mestu) ter do okolja.

S 1.1.2015 bo tudi naša družba pričela z izdajanjem e-računov za vse proračunske uporabnike in vse naše komitente (pravne in fizične osebe), ki se boste prijavili na prejemanje e-računov. Poslovanje z e-računi urejajo Splošni pogoji poslovanja z e-računom Terce d.o.o. z dne, 1.12.2014.

Na prejemanje e-računov Terce d.o.o. se lahko prijavite/odjavite na dva načina:

1. Neposredno pri izdajatelju računa - Terci d.o.o., tako da nam posredujete izpolnjeno vlogo/preklic vloge s potrebnimi podatki.

2. Pri svoji banki, tako da v spletni banki izberete izdajatelja e-računov - Terco d.o.o., banka pa nam nato posreduje vse potrebne informacije.

    Vloga za izdajo e-računa

    Preklic vloge za izdajo e-računa

    na vrh
    Back to top